På vores FAQ (Ofte Stillede Spørgsmål) side har vi oplistede de mest stillede spørgsmål, som vi har modtaget igennem årene.
Vi har oplistede dem i forhold til kategorier.
For at hjælp vores frivillige og bestyrelsen, værdsætter vi højt, hvis du lige kigger vores FAQ (Ofte Stillede Spørgsmål) ordentligt igennem, inden du kontakter os.
Kontakt oplysninger kan du finde her.

Åbningstider

Selve centeret er åbent 24/7 – 365
(Enkelte dage helligdage er der begrænset åbent)
Vi har betjent åbent:
Mandag   12.00 – 20.00
Tirsdag    12.00 – 18.00
Onsdag    12.00 – 20.00
Torsdag   12.00 – 18.00
Fredag     16.00 – 18.00
Lørdag     Ingen betjening
Søndag    10.00 – 12.00

Medlemskab

Vi har forskellige muligheder for medlemskab.
Langt de fleste af vores medlemmer har medlemskab til 199 kr. pr. mdr. og betaler det via deres betalings kort.

Indmelding koster 199 kr.
Du kan finde alle oplysninger omkring medlemskaber på vores medlemskabside

Udmelding skal altid ske med lb. mdr. + 1 mdr.
Ved udmelding skal dørbrikken returneres senest ved slutdatoen.
Manglende returnering, vil man blive opkrævet 100 kr. for tabt nøglebrik.

Øvrige vilkår og betingelser kan findes her.

Hold og hold tilmeldinger

Alle vores hold er inkluderet i dit medlemskab.
Det kræves dog at du tilmelder dig til de forskellige hold.
Tilmelding kan du gøre via app eller hjemmeside

Download til android & Apple
For at tilmelde dig, skal du bruge dit medlems nummer & kode.
Dem finder du på din kontrakt.

Hold oversigt kan du finde her

Til & afmelding af hold via app eller hjemmeside, skal ske senest 2 timer før hold start.
Udeblivelse af holdet koster 50 kr. i bøde

Betalinger, restance, økonomi

Betalinger er forfalden til den 1. måned.
Når en betaling via kort fejl, kan der være mange årsager.
Vi fremsender via SMS betalings påmindelser, indtil den 10. i måned, hvor vi pålægger rykkergebyrer.

SMS’en fortæller hvad der skyldes, mulighed for at autorisere et nyt kort samt muligheder for at indfri det udestående.

At undlade at betale sit medlemskab er IKKE det samme som at opsige sit medlemskab.
Mener du at du er blevet opkrævet uretmæssig, skal du hurtigst muligt henvende dig til kasseren via regnskab@roedbymotion.dk

Efter 3 rykker skrivelser, fremsendes sagen til vores samarbejdspartner RoestNielsen, som derefter overtager sagen og udestående + div. gebyrer afregnes til dem.